بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

فرآیند ارزیابی عملکرد
بهسازی نیروی انسانی
ارزیابی عملکرد کارکنان
ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی
دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی
ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
ارزیابی عملکرد کارکنان در دانشگاه
پایان‌نامه تاثیر ارزیابی عملکرد بر نیروی انسانی
بهسازی نیروی انسانی در دانشگاه ها

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

 

 

 

 

 

 

هدف از این پایان‌نامه بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

 

 

 

مقدمه

مفهوم بهسازی
رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب ميشود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيطي، به طور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.در گذشته چنين گمان مي رفت كه زمان آموختن با زمان كاركردن و زندگي كردن از هم جدا هستند و بنابراين براي آن ها آموزشي در خور توجه بود كه پيش از آغاز كار به افراد داده م يشد. بر اين گمان انسان براي زماني ميآموزد و سپس به زندگي و كار مولد و سودمند مي پردازد و زماني كه كار و زندگي آغاز مي شود، ديگربراي آموزش و پرورش جايي در خور توجه وجود ندارد. اين انديشه اكنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زيستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوي که همه مردم براي همه وقت بايد به آموختن بپردازند و از تاز ههاي دانش بشري خود را تازه سازند و با نيرو و آگاهي بيشتر زندگي سودمند رادنبال كنند.

 

 

آموزش وبهسازی نیروی انسانی
آموزش همواره به عنوان وسيل هاي مطمئن در جهت بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات مديريت مدنظر قرار مي گيرد و فقدان آن نيز يكي از مسائل اساسي و حاد هر سازمان را تشكيل ميدهد.بدين جهت به منظور تجهيز نيروي انساني سازمان و بهسازي وبهر ه گيري هر چه مؤثرتر از اين نيرو، بي شك آموزش يكي ازمهمترين و مؤثرترين تدابير و عوامل براي بهبود امور سازمان به شمار ميرود. لازم به تذكر است كه آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت وتمام شدني نيست. كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده  مدير يا زيردست  محتاج آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارتهاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روشها واطلاعات جديدي كسب نمايند و مضافاً اينكه هر وقت شغل كاركنان تغيير پيدا كند، لازم است اطلاعات و مهار تهاي جديدي براي ابقاي موفقيت آميز وظايف شغل مربوطه را فرابگيرد(ابطحی،32:1384).برنامه هاي آموزش كاركنان در يك سازمان ميتواند نياز به نيروي انساني متخصص در آينده را نيز رفع كند و تضميني براي حل مشكلات كاركنان باشد.

 

 

 

  ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 

الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بكارگیری آنها این است كه متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیك‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار كاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)

 

 

 

 

 

 

بیان مسئله

نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یك سازمان را تشكیل می دهد كه در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فكری باشد و از آنجا كه ارزیابی عملكرد كاركنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یكی از مهم ترین مباحث می باشد كه مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).

 

 

 

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).

 

 

 

هدف ارزیابی عملكرد، شناسایی میزان اثربخشی و كارامدی كاركنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).ارزیابی عملكرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلكه اطلاعات مناسبی را در اختیار كاركنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملكرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملكرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت كاركنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).

 

 

 

آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یكی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم كرد:

 

 

یك گروه برای كاهش دادن یا مهار كردن نارسایی های موجود به كار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به كار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)

 

صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر كارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، كوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی كاركنان و عملكرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).

 

 

 

 

ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.

 

 

در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملكرد باید كاركنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت كاركنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملكرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی كوشید. 

دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا” تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا” کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا” بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد. 

 

 

 

همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق 6

مقدمه 6

1-1.بیان مسئله 8

1-2.اهمیت وضرورت موضوع 11

1-3.مدل مفهومی تحقیق 14

شکل1-1.مدل مفهومی تحقیق 14

1-4.اهداف تحقیق 15

1-5.سوال های تحقیق 16

سوال اصلی 16

سوال های فرعی 16

1-6.فرضیه های تحقیق 17

فرضیه اصلی 17

فرضیات فرعی 17

1-7.قلمرو تحقیق 17

1-8.تعریف واژه های تحقیق 18

 

 

 

 

فصل دوم :ادبیات و مبانی نظری تحقیق 20

مقدمه 20

2-1.ارزیابی عملکرد 21

2-1-1.مفهوم ارزیابی عملكرد و تعاریف آن 21

2-1-2.مدیریت ازریابی عملکرد 22

2-1-3.ضرورت و اهمّیت ارزیابی عملکرد 25

2-1-4.تاریخچه ارزیابی 27

2-1-5.مدیریت عملكرد 28

2-1-6.دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 30

2-1-7.اهداف ارزیابی عملكرد 31

2-1-8.مزایای ارزیابی عملكرد 32

2-1-9.فرآیند ارزیابی عملکرد 34

2-1-10.ارزیابی کنندگان 37

2-1-11.روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان 40

2-1-12.روشهای ارزیابی عملکرد سازمان 44

2-1-13.ارزیابی 360 درجه 58

2-1-14.مدیریت عملکرد با تأکید بر ارزیابی منابع انسانی 62

2-2-1.مفهوم بهسازی 63

2-2-2.آموزش ضمن خدمت 64

2-2-3.آموزش وبهسازی نیروی انسانی 65

2-2-4-مدلهای ارزیابی عملکرد 66

شکل2-2-2.مدل کاپلان و نورتون 66

شکل2-2-3.مدل آرمستردانگ 67

2-3.پیشینه تحقیق 68

2-4.آشنایی با قلمرو تحقیق 71

 

 

 

فصل سوم:روش شناسی تحقیق 73

3-1. مقدمه 74

3-2.روش تحقیق 74

3-3.جامعه آماری تحقیق 75

3-4- حجم نمونه 76

3-5 نحوه گردآوری داده ها 76

3-6- ابزار تحقیق 77

جدول شماره (3-1): جدول شماره گویههای  متغیر های پژوهش 77

3-7.روایی وپایایی ابزار تحقیق 78

جدول3-3.پایایی پرسشنامه بااستفاده ازآلفا کرونباخ 79

3-10تجزیه و تحلیل دادهها 79

 

 

 

فصل چهارم:تجزیه وتحلیل یافته ها 81

مقدمه 81

4-1.آمار توصیفی 83

4-1-1.مشخصات دموگرافیک پاسخگویان 83

جدول4-1-1.توزیع فراوانی جنس 83

جدول4-1-2.توزیع فراوانی نوع استخدام 83

جدول4-1-3.توزیع فراوانی سن 84

جدول4-1-4.توزیع فراوانی تحصیلات 85

جدول4-1-2.آمارتوصیفی 85

4-2.آمار استنباطی 87

4-2-1.نرمال بودن متغیرها 87

جدول4-2-1.آزمون کلموگروف-اسمیرنوف 87

4-2-2.رابطه مشخصات دموگرافیک با بهسازی 88

4-2-2.رابطه بهسازی با جنسیت 88

جدول 4-2-2.آزمون تی دو گروه 88

4-2-3.رابطه بهسازی با تحصیلات 89

جدول4-2-3. آزمون تحلیل واریانس 89

4-2-4.رابطه بهسازی با سن 89

جدول4-2-4. آزمون پیرسون 89

4-2-5.رابطه بهسازی با نوع استخدام 90

جدول4-2-5. آزمون تی دو گروه 90

4-3.همبستگی متغیرها 90

4-4.آزمون فرضیات 91

جدول4-4-1.خلاصه رگرسیون 91

جدول4-4-2.ANOVA 92

جدول4-4-3.ضریب همبستگی 92

آزمون فرضیه های فرعی 93

فرضیه یک)فرآیند ارزیابی عملکرد برانگیزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

فرضیه دو)فرآیند ارزیابی عملکرد بر خلاقیت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

فرضیه سه)فرآیند ارزیابی عملکرد بر رضایت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی  تاثیر دارد. 94

جدول4-4-6.آزمون پیرسون 94

فرضیه چهار) فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

جدول4-4-7.آزمون پیرسون 95

فرضیه پنج) فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

جدول4-4-8.آزمون پیرسون 95

 

 

 

فصل پنجم:نتیجه گیری تحقیق 96

مقدمه 97

5-1.نتیجه گیری تحقیق 98

نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد: 99

5-2.پیشنهادات 103

5-2-1.پیشنهادات کاربردی 103

5-2-2.پیشنهادات پژوهشی 105

5-3.محدودیت ها 105

پیوست 106

منابع 120

 

 

 

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی مبانی نظری توانایی فراشناختی ادبیات نظری توانایی فراشناختی چارچوب نظری توانایی فراشناختی فصل دوم پایان نامه توانایی فراشناختی دانلود مبانی نظری توانایی فراشناختی پیشینه توانایی فراشناختی پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی پیشینه داخلی توانایی…

تحلیل اثرات فقر بر سلامت روح و روان انسانها از نگاه اسلام

تحلیل اثرات فقر بر سلامت روح و روان انسانها از نگاه اسلام کلمات کلیدی : آثار فقر بر سلامت جایگاه فقر در اسلام عوامل فقر در اسلام آثار فقر در نگاه اسلام بررسی فقر در فقه امامیه شيوه هاي مبارزه…

ﻧﻘﺶ اﻗﻠﻴﻢ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮی اﺳﺘﺎن ﻟﺮﺳﺘﺎن

ﻧﻘﺶ اﻗﻠﻴﻢ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮی اﺳﺘﺎن ﻟﺮﺳﺘﺎن اﻗﻠﻴﻢ ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﻣﻨﻄﻘﻪ آﺳﺎﻳﺸﻲ ﻧﻘﺶ اﻗﻠﻴﻢ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮی اﺳﺘﺎن ﻟﺮﺳﺘﺎن سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

پایان نامه سلامت روان سالمندان

پایان نامه سلامت روان سالمندان کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روانی پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه درباره سلامت روانی موضوع پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه درباره سلامت روان سالمندان پایان نامه در مورد سلامت روان سالمندان موضوع…

مقاله کامل در مورد گیاهان دارویی

مقاله کامل در مورد گیاهان دارویی گیاه شناسی گیاهان دارویی اثر بخشی گیاه روش تکثیر و کاشت گیاهان دارویی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید…

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان پرسشنامه ابعاد اقتصادی پرسشنامه کیفیت و کارآیی پرسشنامه رضایت مشتری دانلود پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری پرسشنامه تأثیر ابعاد اقتصادی بر رضایت مشتریان پرسشنامه تأثیر کیفیت و…

روشهای برخورد امام على (ع)و پیامبر(ص) با مخالفان

روشهای برخورد امام على (ع)و پیامبر(ص) با مخالفان پیامبر(ص) امام على (ع) هدایت الهى رحمت پایه و اساس هدایت الهى دانلود روشهای برخورد امام على (ع)و پیامبر(ص) با مخالفان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی

بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی دانشجو فقر خانواده افت تحصیلی نظام آموزش عالی كشور بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی سیستم همکاری در فروش فایل…

پروپوزال درونمایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس

پروپوزال درونمایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس مضمون مرگ در شعر دفاع مقدس مضمون شهادت در شعر دفاع مقدس مرگ و شهادت در اشعار دفاع مقدس درون مایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس بازتاب…

ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن

ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت شهرک…

پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت تحقيقات بازاريابي بين‌المللي( فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی پاورپوینت…

اخلاق در پژوهشهای بالینی

اخلاق در پژوهشهای بالینی مقاله اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش pdf کاربرد اخلاق در پژوهش چیست اخلاق پژوهشی چیست ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش پژوهش های بالینی اخلاق در پژوهش اخلاق بالینی تاریخچه اخلاق در پژوهش رفتن به سایت…

ابعاد رفتار شهروندی سازمان و عوامل مختلف مثبت و منفی موثر بر آن

ابعاد رفتار شهروندی سازمان و عوامل مختلف مثبت و منفی موثر بر آن رفتار شهروندی سازمانی پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی دانلود پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی ابعاد رفتار شهروندی سازمان عوامل ارتقا شهروندی كاركنان رفتارهای ضد شهروندی عوامل موثر…

ارزیابی علل بر ازدیاد مطالبه های غیرجاری در نظام بانکی کشور

ارزیابی علل بر ازدیاد مطالبه های غیرجاری در نظام بانکی کشور مطالبه های غیر جاری مطالبات غیر جاری چیست تعریف تسهیلات غیرجاری مطالبات بانکی چیست افزایش مطالبه های غیرجاری عوامل موثر بر افزایش مطالبه های غیرجاری علل تاثیرگذار بر افزایش…

ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان

ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان پایان نامه تصمیم‌گیری مشاركتی پایان نامه فناوری اطلاعات پایان نامه مدیریت مشارکتی پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان تاثیر فناوری اطلاعات در…

پاورپوینت اختلالات خلقی

پاورپوینت اختلالات خلقی اختلالات خلقی پاورپوینت اختلالات خلقی پاورپوینت کامل اختلالات خلقی رفتن به سایت اصلی —خلق حال وهوای پایداری است که بصورت درونی تجربه میشود وبر رفتار فرد تاثیر میگذارد. عاطفه/Affect/به تظاهربیرونی خلق اطلاق میشود. —مشخصه اختلالات خلقی اینست…

پروژه کارآموزی رشته مکانیک با عنوان سیستم تعلیق زانتیا

پروژه کارآموزی رشته مکانیک با عنوان سیستم تعلیق زانتیا صنعت خودرو سیستم تعلیق زانتیا سیستم فرمان هیدرولیک دانلود پروژه کارآموزی رشته مکانیک دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک دانلود گزارش کارآموزی مکانیک خرید گزارش کارآموزی رشته مکانیک فروش گزارش کارآموزی رشته…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سرمایه اجتماعی 83 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سرمایه اجتماعی 83 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه داخلی سرمایه اجتماعی پیشینه خارجی سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی پیشینه نظری سرمایه…

پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اضطراب پرسشنامه اضطراب ورزشی پرسشنامه اضطراب ورزشی 2 پرسشنامه اضطراب رقابتی ورزش (scat) پرسشنامه اضطراب اجتماعی جسمانی پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی SAS پرسشنامه اضطراب…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

بررسی نگرش فقهی و حقوقی به داوری

بررسی نگرش فقهی و حقوقی به داوری داوری در حقوق ایران مبانی فقهی داوری بررسی داوری در فقه امامیه بررسی داوری در فقه اهل سنت شرایط و صفات داوری در حقوق داخلی ایران تطبیق داوری در فقه و حقوق پایان…

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های تفکر پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ پرسشنامه سبکهای تفکر استرنبرگ و واگنر پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر 1992 پرسشنامه…

ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی

ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی ترموستات ترموستات دیجیتالی ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی دانلود مقاله ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک با عنوان ترموستات دیجیتالی قابل…

عوامل موثر بر فرهنگ سازمان و نحوه تداوم و شکل گیری آن

عوامل موثر بر فرهنگ سازمان و نحوه تداوم و شکل گیری آن عوامل موثر بر فرهنگ سازمانی بررسی عوامل موثر بر فرهنگ سازمانی عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی پایان نامه…

بررسی عوامل موثر در عدم استفاده و کاهش کارآیی از کارخانه های فرماندهی لجستیکی

بررسی عوامل موثر در عدم استفاده و کاهش کارآیی از کارخانه های فرماندهی لجستیکی ساختار سازمانی نهاجا وضعیت استفاده منابع در نهاجا وضعیت ایمنی و وضعیت آموزش وضعیت كارخانجات موجود در نهاجا کارخانجات فرماندهی لجستیكی نهاجا كارخانجات و كارگاههای جدید…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *