بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت

 

و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های تعهد سازمانی 46 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های تعهد سازمانی 46 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل های تعهد سازمانی پیشینه تحقیق مدل های تعهد سازمانی پیشینه داخلی مدل های تعهد سازمانی پیشینه خارجی مدل های تعهد سازمانی پیشینه پژوهش…

ماهیت شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات با رویکردی جدید در قابهای خمشی فولادی

ماهیت شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات با رویکردی جدید در قابهای خمشی فولادی فولاد پرمقاومت شکل پذیری قابهای خمشی فولادی فلسفه شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات ماهیت شکل پذیری و طراحی لرزه ای اتصالات با رویکردی…

مبانی نظری طراحی پلان آزاد در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان

مبانی نظری طراحی پلان آزاد در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان طراحی پلان آزاد رضایتمندی محیطی طراحی پلان آزاد در محیط های اداری استفاده از پلان آزاد در طراحی محیط های اداری تاثیر طراحی پلان…

مبانی نظری سرمایه اجتماعی

مبانی نظری سرمایه اجتماعی کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی مبانی مفهومی و نظری سرمایه اجتماعی تاریخچه سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق در مورد سرمایه اجتماعی رفتن به سایت…

تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری

تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده…

بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی مس سونگون به روش هیدرومتالورژی

بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی مس سونگون به روش هیدرومتالورژی مس سونگون بهره برداری مس کانسنگ اکسیدی روش هیدرومتالورژی استحصال مس کانه های اکسیدی کانسار پرفیری مس سونگون بهره برداری مس از کانسنگ اکسیدی به روش هیدرومتالورژی رفتن به…

پرسشنامه ارزیابی نقش ابعاد سرمایه های اجتماعی بر رضایت شغلی کارکنان

پرسشنامه ارزیابی نقش ابعاد سرمایه های اجتماعی بر رضایت شغلی کارکنان پرسشنامه سرمایه ­های اجتماعی پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان پرسشنامه نقش ابعاد سرمایه ­های اجتماعی پرسشنامه ارزیابی نقش ابعاد سرمایه ­های اجتماعی پرسشنامه تاثیر سرمایه ­های اجتماعی…

پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و نوآوری با بهره وری شغلی کارکنان

پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و نوآوری با بهره وری شغلی کارکنان پرسشنامه بهره وری شغلی پرسشنامه بهره وری شغلی کارکنان پرسشنامه تفویض اختیار و نوآوری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عکس العمل بازار سهام 45 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عکس العمل بازار سهام 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عکس العمل بازار سهام پیشینه تحقیق عکس العمل بازار سهام فصل دوم پایان نامه عکس العمل بازار سهام پیشینه پژوهش عکس العمل بازار سهام…

جرایم جنسی علیه اطفال و سوء استفاده از اطفال در فعالیت های جنسی

جرایم جنسی علیه اطفال و سوء استفاده از اطفال در فعالیت های جنسی پایان نامه کودک آزاری بزه دیدگی جنسی اطفال جرایم جنسی علیه اطفال پایان نامه کودک آزاری در ایران حمایت از بزه دیدگی جنسی اطفال سوء استفاده از…

پاورپوینت معامله پایاپای (SWAP) با تأکید بر حوزه نفتی

پاورپوینت معامله پایاپای (SWAP) با تأکید بر حوزه نفتی کلمات کلیدی : پاورپوینت قوانین معامله پایاپای (SWAP) با تأکید بر حوزه نفتی قوانین معامله پایاپای (SWAP) تعریف سواپ مقایسه تهاتر با سوآپ مقایسه معاوضه با سوآپ مقایسه جعاله با سوآپ…

بررسی منابع و بنای اقتصادی روستا

بررسی منابع و بنای اقتصادی روستا اقتصاد روستایی بنیان اقتصادی روستا منابع اقتصادی روستاهای ایران دانلود پایان نامه رشته کشاورزی بررسی بنیانهای اقتصادی روستا بررسی منابع و بنای اقتصادی روستا رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته کشاورزی بررسی…

مفهوم و ارکان حقوقی و فقهی جرم سرقت

مفهوم و ارکان حقوقی و فقهی جرم سرقت ارکان جرم سرقت ارکان حقوقی جرم سرقت ارکان فقهی جرم سرقت سرقت در فقه اهل سنت سرقت در فقه امامیه مفاهیم مشابه سرقت پایان نامه سرقت دانلود پایان نامه سرقت رفتن به…

سند تحول بنیادین و راهبردی آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت

سند تحول بنیادین و راهبردی آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سند راهبردی تحول نظام تعلیم و تربیت چشم‌انداز بیست ساله ایران در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین…

قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال

قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال داوری تجاری داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران قانون نمونه داوری آنسیترال مقاله قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران مقاله قانون نمونه داوری آنسیترال…

دانلود پرسشنامه بهزیستی معنوی پولوتزین و الیسون

دانلود پرسشنامه بهزیستی معنوی پولوتزین و الیسون کلمات کلیدی : تعریف بهزیستی معنوی پرسشنامه بهزیستی معنوی دانلود پرسشنامه بهزیستی معنوی پرسشنامه بهزیستی معنوی پولوتزین پرسشنامه بهزیستی معنوی الیسون پرسشنامه بهزیستی معنوی پولوتزین و الیسون رفتن به سایت اصلی معرفی و…

مبانی نظری تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری

مبانی نظری تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری جرم شناسی سرقت عوامل موثر بر سرقت راههای پیشگیری از سرقت تحقیق در مورد سرقت علل و انگیزه سرقت بررسی علل و انگیزه سرقت مبانی نظری سرقت مبانی نظری عوامل موثر…

معرفی و عیب یابی سیستم سوخت رسانی و جرقه BOSCh MP 7.3 خودروهای پژو پارس ELX و سمند سریر

معرفی و عیب یابی سیستم سوخت رسانی و جرقه BOSCh MP 7.3 خودروهای پژو پارس ELX و سمند سریر سیستم جرقه عیب یابی خودرو سیستم سوخت رسانی دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک دانلود گزارش کارآموزی مکانیک دانلود کارآموزی رشته مکانیک…

نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت خودکارآمدی ورزشی

نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت خودکارآمدی ورزشی کلمات کلیدی : فصل 3 خودکارآمدی ورزشی فصل سوم خودکارآمدی ورزشی نمونه فصل سوم خودکارآمدی ورزشی نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی ورزشی فصل سوم پایان…

ابعاد هویت و عوامل موثر بر شکل گیری هویت در نوجوانان و جوانان

ابعاد هویت و عوامل موثر بر شکل گیری هویت در نوجوانان و جوانان کلمات کلیدی : هویت و ابعاد آن نظریه های هویت مولفه های هویت پایان نامه انواع هویت نظریه هویت اریکسون نظریات شکل گیری هویت هویت یابی در…

پروپوزال بررسی تاثیر میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی

پروپوزال بررسی تاثیر میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی فناوری اطلاعات ساختار سازمانی رابطه فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی پروپوزال تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت بیمه استفاده از فناوری اطلاعات…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا )

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا ) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا ) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا ) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 پاورپوینت موجودی مواد…

پایان نامه رشته کشاورزی با عنوان تاریخچه، نامگذاری، و اهمیت اقتصادی گندم

پایان نامه رشته کشاورزی با عنوان تاریخچه، نامگذاری، و اهمیت اقتصادی گندم گندم بیماری‌های گندم اهمیت اقتصادی گندم سطح زیر كشت گندم دانلود پایان نامه رشته کشاورزی با عنوان تاریخچه، نامگذاری، و اهمیت اقتصادی گندم سیستم همکاری در فروش فایل…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش لکنت زبان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش لکنت زبان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه لکنت زبان مبانی نظری لکنت زبان پیشینه تحقیق لکنت زبان پیشینه داخلی لکنت زبان پیشینه خارجی لکنت زبان پیشینه پژوهش لکنت زبان پیشینه نظری لکنت زبان…

بررسی مطالعات محیطی در بروجرد

بررسی مطالعات محیطی در بروجرد دانلود مقاله رشته برنامه ریزی شهری بررسی مطالعات محیطی در بروجرد رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته برنامه ریزی شهری بررسی مطالعات محیطی در بروجرد   مقدمه: لرستان جزء سرزمین ایلام قدیم بوده است.…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *