ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

کلمات کلیدی :

پایان نامه قصد خرید
پایان نامه تبلیغات موبایلی
قصد خرید مصرف کننده
قصد خرید در رفتار مصرف کننده
پایان نامه قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

افزایش شرایط رقابتی، سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به بازاریابی شده است. شرکت ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنان، از مفروضات اصلی موفقیت شرکت ها می باشد. ادبیات بازار در سال های 1990 و 2000 مملو از توجه به محوریت مشتری بوده است و با وجود این محوریت مشتری، علمای علم بازاریابی و مدیران درخصوص ناشناخته ماندن فرآیند ذهنی مصرف کنندگان هشدار داده اند (Zaltman, 2003, 1).

 

 

در واقع، در دنياي رقابتي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركت ها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمان ها است . لازمه ی جلب رضايت مشتريان، برآورده ساختن كامل نيازهاي آنها و شناسايي دقيق خواسته ها ، انتظارات، تمايلات، تواناييها و محدوديت هاي آنها در خريد محصولات است . با دستيابي به چنين اطلاعاتي مي توان عوامل تاثيرگذار بر رفتار مصرف كنندگان را به خوبي تشخيص داد و در اتخاذ تصميمات بازاريابي شركت ها از آن استفاده نمود (سالار؛ 1389؛ 1).

 

 

 

از طرف دیگر، مشريان بايد از توليد شركتها و كيفيت آنها اطلاع يابند و شركتها نيز از خدمات مورد نياز مشتريان در آينده مطلع شوند. همچنين خريداران بايد براي خريدن برانگيخته شوند. برانگيختن بر پايه علم روانشناسي انجام مي‌گيرد و عملكرد آن، اين است كه در افكار مردم تأثير مي‌گذارد. اين عملكرد در موارد زير به تبليغات ياري مي‌كند:توجه حاصل كردن، توليد علاقه مندي، تأثيرگذاري بر آرزو ( اشتياق ايجاد كردن )، القاء كردن ( اطمينان )، تصميم گرفتن و عمل كردن و رضايتمندي. برای این منظور می توان از تبلیغات بهره گرفت. تبليغات، دانش مشتريان را درباره بهترين محصولات و خدمات افزايش مي‌دهد و ایشان را ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نماید (Martínez, 2009, 306).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق    7
1-1)    مقدمه    9
1-2)    بیان مساله    11
1-3)    اهمیت و ضرورت تحقیق    12
1-4)    اهداف تحقیق    13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق    13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق    13
1-5)    سوالات تحقیق    14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق    14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق    14
1-6)    چارچوب نظری تحقیق    14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012)    20
1-7)    فرضیه های تحقیق    21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    21
1-8-2) تعریف عملیاتی    23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق    24

 

 

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق    25

بخش اول: رفتار مصرف کننده    26
2-1-1) مقدمه    26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    47

بخش دوم: نیات رفتاری    50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری    50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    51
1.    انگیزه:    52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    62
•    چگونگی خرید:    62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323)    66
2-2-7) اقدام به خرید    67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی    70

 

بخش سوم: تبلیغات موبایلی    72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    78
2-3-4) تبليغات موبايلي    78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    84
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    84
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    88
•    سودمندی ادراک شده    88
•    سهولت استفاده ادراک شده    90
•    شرایط تسهیلی    90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    96
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    101

 

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    104
مطالعات خارج از کشور:    104
مطالعات داخل کشور:    108

 

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق    110
3-1) مقدمه    111
3-2) روش تحقيق    111
ب) نحوة گردآوري دادهها    112
3-3) جامعه آماري    113
3-4) نمونه و روش نمونه گيري    113
3-5) روش و ابزار جمعآوري داده ها    115
3-5-2) ابزار جمع آوري داده ها    116
3-5-2-1) تدوين پرسشنامه (عملياتي نمودن مدل)    117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه    118
3-5-2-2) تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه    121
3-5-2-3) تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها    123
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها    124

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها    125
4-1) مقدمه    127
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    128
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان    128
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان    128
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان    130
نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان    130
جدول4-3) توصیف تحصيلات پاسخ دهندگان    132
نمودار4-3) نمودار میله ای تحصيلات پاسخ دهندگان    132
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق    134
جدول4-4) توصیف متغیر قصد خريد    134
نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر قصد خريد    134
جدول4-5) توصیف متغیر نيات رفتاري    136
نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر نيات رفتاري    136
جدول4-6) توصیف متغیر سهولت استفاده    138
نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر سهولت استفاده    138
جدول4-7) توصیف متغیرسودمندي    140
نمودار4-7) هیستوگرام  متغیرسودمندي    140
جدول4-8) توصیف متغیرشرايط تسهيلي    142
نمودار4-8) هیستوگرام  متغیرشرايط تسهيلي    142
جدول4-9) توصیف متغیرتبليغات موبايلي    144
نمودار4-9) هیستوگرام  متغیرتبليغات موبايلي    144
4-4)مدل های تحقیق    146
4-4-1)مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد    146
4-4-2) مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری    148
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل    150
الف)معیار RMSEA    150
ب)معیارهای  CFI ،NNFI ،NFI    151
ج)معیارGFI    152
جدول 4-10) شاخص های معنی داری و برازش مدل    153
4-5) نتایج تحلیل مسیر    154
4-6) آزمون فرضیه های تحقیق    155

 

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری    158
5-1) مقدمه    159
5-2) نتایج آمار توصیفی    159
5-2-1) توصیف متغیر های جمعیت شناختی    159
5-2-2) توصیف متغیرهای تحقیق    160
5-3) نتایج حاصل از آمار استنباطی    161
5-3-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق    161
5-4) مقایسه نتایج حاصل از تحقیق حاضر با تحقیقات پیشین    163
5-5) نتیجه گیری، و پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق    164
5-6) محدوديت هاي تحقيق    167
5-7) ارايه پيشنهادات براي تحقيقات آتی    168

 

پیوست    170
پیوست شماره 1: منابع و مآخذ    171
منابع لاتین:    173
پیوست شماره 2: پرسشنامه تحقیق    177
پیوست شماره 3: آلفای کرونباخ متغیرها    181
پیوست شماره 4: خروجی های نرم افزار    184
پیوست شماره 5: خلاصه وضعیت    186

کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آن ها با یکدیگر

کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آن ها با یکدیگر بهره وری پرستاران بالین كیفیت زندگی كاری دانلود مقالات رشته پرستاری دانلود مقالات پرستاری کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آن ها…

تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی: یك مكمل برای بر پایه تئوری

تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی: یك مكمل برای بر پایه تئوری تئوریهای مكمل استراتژیهای KM اجرای سازمانی استراتژی مدیریت علمی دانلود مقالات رشته مدیریت تاثیرات استراتژی مدیریت علمی روی اجرای سازمانی روابط بین استراتژیهای KM و اجرای سازمانی…

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت فراگـیر مدیریت ارتبـاط با شـهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی…

پاورپوینت مأموریت، آرمان و ارزش های سازمان (فصل سوم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)

پاورپوینت مأموریت، آرمان و ارزش های سازمان (فصل سوم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل…

امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی

امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی مقاله امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی تحقیق امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی پژوهش امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی پروژخ امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی…

 پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر با روایی و پایایی

 پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری زناشویی پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپینر پرسشنامه سازگاری زناشویی das پرسشنامه سازگاری زناشویی داس دانلود پرسشنامه سازگاری زناشویی پرسشنامه سازگاري زناشويي اسپانير (das) رفتن به سایت اصلی پرسشنامه سازگاري…

بررسی سهم زنان در سالم سازی و صیانت از محیط زیست با الگوهای مصرف غذایی

بررسی سهم زنان در سالم سازی و صیانت از محیط زیست با الگوهای مصرف غذایی الگوی مصرف غذایی نقش زنان در محیط زیست نقش زنان در اصلاح الگوهای مصرف غذایی اثرات زیست محیطی انتخاب الگوهای مصرف غذایی نامناسب بررسی سهم…

برنامه ریزی و كنترل پروژه پتروشیمی تبریز

برنامه ریزی و كنترل پروژه پتروشیمی تبریز كنترل پروژه مدیریت پروژه فرایندهای كنترلی برنامه ریزی و تحلیل سیستمها برنامه ریزی و كنترل پروژه پتروشیمی تبریز منحنی s خرید پایان نامه كارشناسی مهندسی صنایع خرید پایان نامه صنایع سیستم همکاری در…

ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) جهت پیاده سازی استراتژی های مرکزآموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری

ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) جهت پیاده سازی استراتژی های مرکزآموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری عملکرد سازمانی ارزیابی عملکرد مدل کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن پیاده سازی استراتژی های…

شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران

شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی پایان‌نامه استراتژی…

نظام داوری اتاق بازرگانی بین المللی و بررسی جریان داوری در آن

نظام داوری اتاق بازرگانی بین المللی و بررسی جریان داوری در آن نظام داوری اتاق اتاق بازرگانی بین‌المللی داوری اتاق بازرگانی بین المللی جریان داوری در نظام داوری اتاق نظام داوری اتاق بازرگانی بین المللی و بررسی جریان داوری در…

بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم با استفاده از PSS

بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم با استفاده از PSS استفاده از پایدار كننده های سیستم قدرت جهت بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم طراحی پایدار كننده های مقاوم پایدار كننده های سیستم قدرت بهبود میرایی نوسانات با…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی زناشویی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی زناشویی مبانی نظری رضایت از زندگی زناشویی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی زناشویی پیشینه داخلی رضایت از زندگی زناشویی…

پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی

پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی استفاده از فشار بالا در فراوری مواد غذایی فشار بالا در فراوری مواد غذایی تحقیق استفاده از فشار بالا در…

فایل جوابهای تئوری حسابداری 2

فایل جوابهای تئوری حسابداری 2 فایل جوابهای تئوری حسابداری 2 رفتن به سایت اصلی فایل جوابهای تئوری حسابداری 2 32 صفحه pdf مناسب دانشجویان ارشد حسابداری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت شغلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری امنیت شغلی پیشینه تحقیق امنیت شغلی پیشینه داخلی امنیت شغلی پیشینه خارجی امنیت شغلی پیشینه پژوهش امنیت شغلی پیشینه نظری امنیت شغلی ادبیات نظری امنیت شغلی چارچوب نظری…

اهمیت نقدشوندگی در رشد و توسعه بازار

اهمیت نقدشوندگی در رشد و توسعه بازار کلمات کلیدی : نقدشوندگی آمیهود اهمیت نقدشوندگی افزایش نقدشوندگی سهام تعریف نقدشوندگی سهام نقدشوندگی سهام چیست نقدشوندگی سهام در بورس اهمیت نقدشوندگی در بازار ریسک نقدشوندگی بازر و سهام نقدشوندگی سهام و عوامل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد مبانی نظری سیاست های ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری سیاست های ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری سیاست…

پرسشنامه سازگاری فردی اجتماعی کالیفرنیا ctp کلارک و همکاران

پرسشنامه سازگاری فردی اجتماعی کالیفرنیا ctp کلارک و همکاران کلمات کلیدی : پرسشنامه روانی کالیفرنیا cpi دانلود پرسشنامه روانی کالیفرنیا پرسشنامه روانی کالیفرنیا نمره گذاری پرسشنامه روانی کالیفرنیا پرسشنامه سازگاری کالیفرنیا پرسشنامه روانشناختی کالیفرنیا پرسشنامه سازگاری فردی اجتماعی کالیفرنیا ctp…

ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی در ارتقا سلامت روانشناختی دختران تهرانی

ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی در ارتقا سلامت روانشناختی دختران تهرانی مهارتهای زندگی مهارتهای ارتباطی سلامت روانشناختی افزایش سلامت روانشناختی دختران ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی در ارتقا سلامت روانشناختی دختران تهرانی دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود پایان نامه…

جزوه روانشناسی اجتماعی دکتر محمدی

جزوه روانشناسی اجتماعی دکتر محمدی جزوه روانشناسی اجتماعی دکتر محمدی رفتن به سایت اصلی جزوه روانشناسی اجتماعی دکتر محمدی بر اساس کتاب رابرت بارون فایل اول : مرور سریع شب امتحان و بیان موضوعات کتاب دسته بندی مطالب در قالب…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها 2 مبانی نظری تحلیل پوششی داده ها ادبیات و مبانی نظری تحلیل پوششی داده ها پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها دانلود پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها دانلود مبانی نظری…

تاثیر نویز بر داده کاوی

تاثیر نویز بر داده کاوی داده کاوی الگوریتم PAC نویز در داده کاوی پایگاه های داده نویزی تاثیر نویز بر داده کاوی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانلود مقالات ارشد هوش مصنوعی دانلود مقالات هوش مصنوعی رفتن به…

مقاله رشته اقتصاد با عنوان مالیات سبز و بررسی آن بر مواد اولیه

مقاله رشته اقتصاد با عنوان مالیات سبز و بررسی آن بر مواد اولیه مالیات مالیات سبز مالیات سبز درایران مالیات های زیست محیطی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان مالیات سبز و بررسی آن بر مواد اولیه تاریخچه مالیات سبز…

پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در موفقیت…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *